דליה איציק, יו"ר

קצת משעשע אותי המינוי של דליה איציק כיו"ר הכנסת. אני מדמיין לעצמי כל מיני משפטים שאיציק, פדגוגית וותיקה שכמוה, עשוייה להשמיע בטעות במהלך הקדנציה:

"חבר-הכנסת נתניהו, אני קוראת אותך לסדר פעם ראשונה, פעם שנייה, פעם שלישית… לך להירשם אצל המנהלת".

"חבר-הכנסת אופיר פינס, אולי תספר לכל הכיתה מה כל-כך מצחיק?"

"כנסת נכבדה, אני את הבגרות כבר עברתי"

"ילדים, מי הצביע פעמיים? שמי שהצביע פעמיים יקום ויודה, אחרת יהיה פה בוחן פתע!".

פרסם תגובה או השאר עקבות: Trackback URL.

תגובות

  • שרעבי   ביום 5 במאי 2006 בשעה 7:21

    אני מזכיר לך שהיא נבחרה פה אחד. עם אחד תמך בה.

    בגלל אנשים כמוה אנשים בזים לפוליטיקהץ בגלל תומכים בה אנשים לא מצביעים יותר למפלגות שלא מספקות את אמון הציבור.

  • אשה   ביום 5 במאי 2006 בשעה 9:03

    ויש עוד 2 שרות וזה כל הייצוג של מחצית מהאוכלוסיה בכנסת.

    עכשיו יהיו תירוצים וסיבות יפות לצחוק, להשתעשע ולשים ללעג, עוד אשה.
    בחיי… ממש כיף חיים, הופה היי.

  • הלל כהן   ביום 5 במאי 2006 בשעה 23:34

    מזל שציינת שאת אשה. אחרת היה נוצר הרושם שהתגובה שלך היא בעצם שוביניסטית.

    נ.ב.

    שוביניזם זה רע.

  • אשה   ביום 6 במאי 2006 בשעה 11:39

    רץ גלילי לשים משהו פמניסטי שלא יעלילו עליו שהוא שוביניסט.
    אני מבחינתי את השרות עבור רעותיי הנשים, עשיתי
    על מה אתה מלין בדיוק?

  • שוקי   ביום 6 במאי 2006 בשעה 12:31

    את מבלבלת את המוח.

  • שמעון   ביום 6 במאי 2006 בשעה 14:38

    דליה איציק תהיה יו"ר מוצלחת שלא ידעה הכנסת מימה.
    דליה איציק לא שכחה מאין באה.
    יתרה מכך דליה איציק גאה בשורשיה גאה מהמעד שבאה ממנו.
    דליה איציק מפיחה תקוה באנשים היות והשמיים הם הגבול.
    דליה איציק היא מודל לחיקוי שיש לטפח ולעודד.
    דליה איציק יווצלחת.
    גבירתי בהצלחההההההה

  • אשה   ביום 6 במאי 2006 בשעה 15:45

    ממך לתגובה פחות שוביניסטית מזו.
    ד"א אני דאגתי לך לכל ריבוי התגובות הפמניסטיות
    ולעדר הנשים של הרשימה הבאה שלך.
    ההערות שלך על דליה איציק הן בוטות משתלחות
    ובהחלט מלמדות שאתה לחלוטין לא פמניסט.

  • שוקי   ביום 6 במאי 2006 בשעה 16:06

    אני מקווה שאת יכולה לעמוד בזה, אבל מעניין את קצה הקורקבן שלי אם את חושבת שאני פמיניסט או שוביניסט. אני אשמח לקלוט את עדר הרדיקליות שתשלחי לכאן (במילה "עדר" מותר לי להשתמש, נכון? בעיקר אחרי שאת השתמשת בה) רק שישתדלו לא לשעמם אותנו למוות.

  • שוקי   ביום 6 במאי 2006 בשעה 16:32

    מה זה יוצלחת?

  • אשה   ביום 6 במאי 2006 בשעה 18:45

    לך גלילי, קצה הקורקבן), אז זה כשגבר
    רוצה לתת מחמאה לאשה ולהגיד לה למשל שהיא "מוצלחת" אבל מתפלק לו.
    אף פעם זה לא ממש יוצא לגבר להחמיא ממש לאשה.
    ההתפלקות הזאת ד"א אופיינית גם לך..
    ככה גם אתה, איפה שהקורקבן שלך,
    אתה קוטל אחת או עשר ומעודד את עצמך בלהיות פמניסט גבר המאושר להגיד שהוא פמניסט ונהנה מעדר של מנשים .

  • שוקי   ביום 6 במאי 2006 בשעה 21:25

    מה זאת אומרת "אף פעם זה לא ממש יוצא לגבר להחמיא ממש לאשה"?
    החברה שלי דווקא טוענת שאני מחמיא לה יותר מדי. אני גם יכול להיזכר בעוד אשה או שתיים שהחמאתי להן, כשזה מגיע (החברה שלי אומרת ש"במחמאות לא צריכה להיות אפליה מתקנת" ואני מקבל את דבריה בהכנעה).
    אני חושב שאת נוטה להכללות גסות. מותר לי להגיד דברים רעים על אשה, וזה לא הופך אותי לשוביניסט. על יולי תמיר למשל, אני חושב דברים מאד טובים. את דליה איציק אני פשוט מאד לא מעריך, וזה לא בגלל המין שלה אלא בגלל סוג הפוליטיקאית שהיא.

  • אשה   ביום 6 במאי 2006 בשעה 21:58

    לאשה יש משהו צבוע.
    לא פלא שכך היא מרגישה.
    על יולי תמיר אתה חושב דברים מאוד טובים
    משום שהיא "נאה" יותר מדליה איציק, ומשום שהיא
    עושה את שלה בשקט ותמיד איך שלא יהיה מתחככת בגברים הכי שווים שיש במפלגה שלה, קודם הקבוע היה אהוד ברק, היא לא משה ממנו מטר,
    כל צילום ראינו אותה גוחנת לעברו עם חצי חיוך מסתורי בזווית פיה המצוקץ.
    כך היא גם מדברת, בטון "נשי" מלא בעוצמה "נשית"
    הרמתי אלף גבות ואני מרימה מול השמנדריקית המצוייצת הזאת, שתהיה גרועה ולא תעשה כלום עם משרד הגיחוך.
    אני אישית מעריכה הרבה יותר את דליה איציק שהגיעה ממקום לא קל, והתקדמה דרכו, ועם פה גדול ומבלי להתקרצץ אל גברים היישר -לתפקיד חייה.

    אם אני אשאל אלף גברים את מי הם מעדיפים את תמיר או את איציק הם יגידו כולם כאחד –
    תמיר.
    מבחינה זו אתה לא שונה מאלף גברים אחרים.
    שוביניסטים אחרים.

    ולא אין מה להשוות בין איציק לתמיר, איציק היא לוחמת אמיתית ואשה אמיתית, נחיה ונראה מה תמיר תעשה בפועל, אני מהמרת – שכלום!!!!!!

  • שוקי   ביום 6 במאי 2006 בשעה 22:30

    מילא שאת אוהבת את דליה איציק, כל אחד והשריטה שלו. אבל האופן שבו הצגת את יולי תמיר זו שנאת נשים בהתגלמותה.
    מה זה הרמזים הדוחים האלה? "גוחנת לעברו עם חצי חיוך מסתורי"?
    אני מציע לך לבדוק טוב טוב את המניעים שלך. פמיניסטית את לא.

  • אשה   ביום 6 במאי 2006 בשעה 23:15

    אתה ידעת – הכל – אבל אינך מבין כלום בנשים.
    עודף מחמאות זה הצד השני של עודף ביקורת
    לו אני הייתי בת הזוג שלך לא הייתי מסתדרת עם הקיצוניות הזאת, ממש לא.

    לגבי הטעם של גברים, בוא ונראה אם מישהו יסתור פה את גירסתי בדבר הגברת תמיר לעומת הגברת איציק, ועל סמך מה יאמרו הגברים את דעתם אם לא על פי מראה חיצוני פלוס מזג חתלתולי של אשה?

    נמק אתה מדוע תמיר עדיפה על איציק, מעניין מאוד לשמוע, אל תהיה חכם כזה גדול.

    ולסיום – לגבי הפמניזם שלי – אין לי צורך לצרוח אותו, הוא קיים מעצם היותי אשה.

    ערב טוב

  • שוקי   ביום 7 במאי 2006 בשעה 0:49

    תסלחי לי, אבל את מוציאה שם רע לפמיניזם, עם טיעונים שטחיים ותפיסת מציאות מעוותת.

    לומר "על סמך הגברים את דעתם אם לא על פי מראה חיצוני פלוס מזג חתלתולי של אשה" זה לא פמיניזם. זה סקסיזם אנטי גברי – כמו שוביניזם רק הפוך.
    את מאלו שמבלבלות שנאת גברים עם פמיניזם, ואת לא יכולה לתרום שום דבר לקידום זכויות האשה – את רק מספקת תחמושת לגברים שוביניסטיים שאומרים שהפמיניסטיות הן נשים מופרעות.

    פמיניזם זה לא לחשוב שאשה זהה לגבר או טובה מגבר. זה לפעול כדי שנשים יקבלו הזדמנות שווה וזכויות שוות לאלו שמקבלים הגברים.

  • יונית   ביום 7 במאי 2006 בשעה 8:46

    אישה נעשים, אז אל תתלי את הפמיניזם שלך בביולוגיה שלך. זה מגוחך. ואגב, אם ב"מזג החתלתולי" התכוונת ליולי תמיר, אז אולי כדאי שתדעי שזה הדבר האחרון שהייתי אומרת על האישה המדהימה והחכמה הזאת, שיצא לי ללמוד אצלה פעם. לעומתה, דליה איציק וגם הרבה גברים ונשים אחרים, נראים כמו סוג של מיץ של זבל. מזג חתלתולי…ג'יזס.

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)   ביום 7 במאי 2006 בשעה 11:55

    כל אחד ואחת רואה את הדברים כפי שהוא או היא רואים, הבנת?

    אתה לא תכופף אף אחד לטעם שלך, למשמעות שרק אתה רוצה לתת, על דמוקרטיה שמעת?
    עושה רושם שמסתתר בתוכך פאשיסט לא קטן.

    ואם באמת אישית עסקינן –
    יודע מהו הליקוי הכי גדול שלך?
    אני מוכנה לגלות שלך, זה ממש רודף אחריך,
    יש לך בעיה של שגעון גדלות!!!!!!!

    זו בעיה שצריך לטפל בה כשהיא קטנה, ,
    כשהמימדים שלה טופחים אין דרך לטפל בזה
    מול חברה עויינת

  • יונית   ביום 7 במאי 2006 בשעה 16:43

    וואט דה פאק אתה רוצה לומר כאן? הודעה כל כך קצרה ועם זאת כל כך מטומטמת וכל כך מלאה סתירות עצמיות לא ראיתי כבר מזמן. כל אחד ואחת רואים את הדברים כפי שהם רואים? האם זה נכון, לנוכח העובדה שהכותב סובר שבן אדם יכול לכופף את דעותיו כל כך בקלות, ושאפשר לכפות על אנשים משמעות, רק בגלל שמישהו כתב משהו בבלוג שלו או בתגובה. ההיקש שמוביל מכאן ועד האשמת אדם בפאשיזם ובשגעון גדלות אינו מוסבר, ונראה כמו מפגן של ילד בן שלוש בהתקף זעם. וגם ההנחה ששוקי עומד בפני חברה עויינת אינה ממש קשורה למציאות. אני חברה שלו, ואני ממש לא עויינת. הבנת את זה, ברוך, או שזה יותר מדי אינפוט למוח הקודח שלך?

  • שוקי   ביום 7 במאי 2006 בשעה 21:26

    תודה על הניתוח הפסיכולוגי. באמת שאלתי את עצמי מה בדיוק הבעיה שלי, ואני שמח שסופסוף עזרת לי לגלות: אני מוסוליני.

  • הלל כהן   ביום 8 במאי 2006 בשעה 22:42

    אני באמת חושב שלהתווכח עם הפסאודו פמיניסטית הזאת סתם מבזה את הבלוג שלך.

  • שוקי   ביום 8 במאי 2006 בשעה 23:07

    אולי אתה צודק, ואני בטח אמחק את כל ההודעות האלו אחר-כך, אבל כשמגיע לכאן מישהו חדש ומייד מתקיף אז אני עונה לו.
    אני תמיד שמח לקבל את האנשים האלה אחר-כך שוב, כשהם משנים קצת את הסגנון ומנסים לדבר במקום לתקוף.

  • הלל כהן   ביום 9 במאי 2006 בשעה 21:20

    אני חושב שיש גבול מסוים, שכשעוברים אותו זה נהיה לגיטימי לומר "אני צודק ואת טועה. למה? ככה.".

  • הלל כהן   ביום 9 במאי 2006 בשעה 21:20

    אני חושב שיש גבול מסוים, שכשעוברים אותו זה נהיה לגיטימי לומר "אני צודק ואת טועה. למה? ככה.".

כתיבת תגובה