התפטרות אולמרט

אולמרט בראיון: "להתפטר זה לא מפגן של אחריות, זה מפגן של חוסר אחריות". כנראה עוד אמירה מצחינה מבית היוצר של יועץ התקשורת שלו טל זילברשטיין, שכיר חרב של שרלטנות ועיוות דעת קהל.

להתפטר זה לא חוסר אחריות.
להתפטר זה לקחת אחריות.

אבל אף אחד הרי לא מצפה לדבר כזה מאהוד אולמרט.

מתחת לידיעה ב-ynet יש 447 טוקבקים, מתוכם כשליש לפחות של "צוות איזון התגובות". קל לזהות: "אולמרט תישאר אוהבים אותך", "כל הכבוד מר אולמרט", "אולמרט, העם תומך בך ואוהב אותך". כן בטח. מעניין מאיזה תקציב משלמים על השירות הזה – לינדנשטראוס, לטיפולך.

 
ואגב סדרי עדיפויות: כדאי לכם לקרוא את זה [הגלוב]

פרסם תגובה או השאר עקבות: Trackback URL.

תגובות

  • שוקי   ביום 12 במאי 2007 בשעה 15:48

    אני מסכים איתך בשני הדברים.

    היה נחמד לו יכולתי לעבור על כתובות ה-IP ולבדוק (למרבה הצער אני לא יכול). ונכון שכמעט אף אחד לא קורא מעבר לטוקבקים הראשונים.

    אבל בינינו, ככה, כשאף אחד לא שומע – אתה חולק על הטענה שלי?

  • שוקי   ביום 12 במאי 2007 בשעה 15:54

    דעתי האישית היא ש-80 אחוזים מהטובקים נכתבים על-ידי יחצ"נים, צוותי תגובות, סוחרים ובעלי עניין או העיתונאים בעצמם. כמובן שלשנינו אין דרך לבדוק את הטענות שלנו.

  • שוקי   ביום 12 במאי 2007 בשעה 16:08

    בזה אין בינינו מחלוקת. אבל בכל זאת – לפני הבחירות קדימה הייתה פופולרית וכל הסקרים הראו את זה. מאז הבחירות היא איבדה בסקרים 17 מנדטים ואולמרט איבד, שוב על-פי הסקרים, למעלה מ-90 אחוזים מהתמיכה בו.
    אז גם הסקרים הם כלי מאד בעייתי, אבל את המגמה כולנו מבינים ובאופן כללי אפשר להגדיר את תחושת הציבור לגבי אולמרט והממשלה שלו כמורכבת ממיאוס וגועל. אז איך אולמרט מקבל כל-כך הרבה טוקבקים אוהדים?

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)   ביום 12 במאי 2007 בשעה 17:21

    הרי אפילו ב"קדימה"-המפגה שלו,כן?- יש לא מעט קולות שקוראים לו להתפטר,או חושבים שהיה עדיף אם היה מתפטר,או בפשטות לא מאמינים בו.
    ואנו לא מדברים על אחת ממפלגות האופוזיציה,כן?
    התחושה היא, וכנראה שזו רק תחושה,שהמצב כאן הוא הגרוע והבעייתי ביותר שהיה כאן מאז ומעולם,כולל בשנותיה הראשונות של המדינה.
    תבוסה במלחמה, שחיתויות, חיסול ההרתעה של ישראל,מצב בטחוני איום ונורא,סיאוב,סירחון,סחי ומאוס וריקבון.
    אם ראש-ממשלה מרשה לעצמו לתקוף בלא פחות מאשר "סיצילה -סטייל", את מבקר המדינה,ומוסד המבקר,רק בגלל שהאיש עושה את עבודתו,ואח"כ תוקף גם את הוועידה שהוא בעצמו הקים (גם אם רק בגלל שאילצו אותו), רק בגלל שאחרי ששמעו את העדויות,הם מוסרים את המסקנות הידועות והמתבקשות מאליהן על הכישלון וחוסר-האחריות, אז יש עוד מה להגיד?
    אתמול היתה עוד כותרת בויי-נט,או שזה היה באותה הכתבה שבה אתם דנים כאן,על זה ש"חוג המשפחה והחברים", דווקא תומכים באולמרט.
    אז זהו?
    זו פחות או יותר,התמיכה שנאשרה לו,חוץ מעוד כמה אידיוטים?
    חוג-המשפחה והחברים?
    וכן,אולי יש עוד כמה אידיוטים שתומכים בו ורוצים שיישאר, אבל עדיין,אני מאמין שחלק גדול מהתגובות האוהדות,הן טוקבקים-מטעם.
    והסקרים,הם אמנם כלי בעייתי,אבל בכל זאת הם הראו שבסביבות כ-70 אחוז מהעם פשוט לא מאמינים בו.
    ואולמרט הוא בדיוק האיש,שאין לו תקציב כדי לפצות את אנשי הצפון, או לדאוג,לפחות עכשיו, למיגון העורף, מיגון בתי-החולים וכד', אבל יש לו תקציב בלי בעיות כדי לשלם לאנשים שהם חלאות
    כמוהו, כדי שיהללו ויקלסו ויפארו אותו.
    כ"כ מתאים לו.

  • שוקי   ביום 12 במאי 2007 בשעה 20:30

    מרק, אני חושב שאתה טועה בכיוון.

    אישור טוקבקים, ב-ynet ובאתרים אחרים, נחשב למטלה הכי מתישה ושנואה, שכולם רוצים להיפטר ממנה כדי לעשות דברים פחות משעממים. מכיוון שהשיטה המקובלת היא שהעובדים בכל ערוץ מאשרים את הטוקבקים של הערוץ, אין להם אינטרס לפסול שום תגובה אלא אם כן היא עלולה לסבך אותם. מעבר לזה, אני לא חושב שמישהו מקדיש להם איזו מחשבה.

    גם הבלוגספירה היא לא בדיוק מדגם מייצג של שום דבר. הנטייה הטבעית של הרבה בלוגרים, היא להציג דעות קיצוניות ופרובוקטיביות כדי לקבל יותר רייטינג.

  • יוחאי   ביום 13 במאי 2007 בשעה 1:00

    בתקופת הבחירות יצא לי להגיב לא מעט בווינט. התגובות המנומקות, לגוף הכתבה היו נפסלות לא אחת, ואילו תגובות פחות עניניות כגון "אולמרט מושחת!!!" לכתבות בנושאים לא קשורים היו עוברות.

    התחושה שלי היתה שווינט מחפשים את ההתלהמויות העממיות, ולא תגובות עניניות.

  • לא אוהב את אולמרט   ביום 13 במאי 2007 בשעה 10:08

    בדיוק מה שמוכיח את הטענה- עיתונאים לא אוהבים לשמוע ביקורת. אם מגיעה ביקורת הם מחפשים מי לעזאזל כתב אותה ומתרצים כל דבר- כן, כל הטוקבקים בעד אולמרט הם מטעם צוות יחסי ציבור וכל הטוקבקים כנגד אולמרט הם אמיתיים

    אתה בושה למקצוע שלך, מצנזר תגובות לגטימיות כנגד עיתונאים

  • מרק ק.   ביום 12 במאי 2007 בשעה 15:32

    היה נחמד אם עם אחד האדם שטוען ש150 תגובות נכתבו על ידי יחצנים היה גם טורח לבדוק את כתובות הIP מהן הן נשלחו בשביל לאשר את חשדותיו.

    מצד שני, מי בכלל קורא את התגובות בYNET? ברגע שיש יותר מ50 ממילא כל העסק לא קריא.

  • הצועד בנעליו   ביום 12 במאי 2007 בשעה 15:46

    גם בהארץ העסק מתחיל להיות לא קריא.
    אם כי שם הרושם הוא שרוב המגיבים בשכר הם מטעם ביבי.
    (מי משלם לו? אני סומך על חבריו "העשירים העובדים קשה" בארה"ב ובתפוצות).

  • מרק ק.   ביום 12 במאי 2007 בשעה 15:52

    לא ברמה העקרונית, אבל כן ברמה הכמותית.

  • מרק ק.   ביום 12 במאי 2007 בשעה 15:59

    לפני הבחירות אני לא זוכר שהכרתי באופן אישי ולא אדם אחד שאמר שיצביע לקדימה. לעומת זאת ליד הבית שלי היתה פיצוחיה שהיה מודבק עליה בכתב יד מכתב אהבה לקדימה. לאחר הבחירות מסתבר שהדוגמא הבודדת יצגה יותר במדויק את העם מאשר אוסף המכרים שלי.

    מה שאני מנסה להגיד הוא שהעובדה שאנחנו לא מכירים אנשים שתומכים בקדימה לא סותרת את זה שיש אנשים שחושבים שאולמרט 10 והוא צריך להמשיך להיות ראש ממשלה והם אומרים את זה בתגובות, ולא משנה עד כמה מעושה זה נראה לאנשים שמעולם לא הבינו מה אנשים אחרים מוצאים באולמרט.

  • מרק ק.   ביום 12 במאי 2007 בשעה 20:04

    אין לי מושג מאיפה באים הטוקבקיסטים, אבל אני זוכר את הסקירה של גל מור על IE7 שאחריה הוא טען שמיקרוסופט שתלו תגובות שהתנגדו לקטילה שהוא עשה לדפדפן הזה.באותו מקרה אני חשבתי שIE7 הוא דפדפן לא רע ולמרות שלא הגבתי לא נראה לי מוזר שיש אנשים שקטלו את הקטילה של גל.

    בכל אופן מהדיון בתגובות חסר פה הבן אדם הכי חשוב – זה שמאשר אותן. אני יודע על מקרים שבYNET לא אישרו תגובות מתונות ומנומקות ואישרו תגובות שטחיות ומתלהמות של אותו אדם.

    אולי מערכת YNET או אותו בחור שמסנן תגובות פשוט בעד אולמרט והתוצאה היא תגובות לא פרופורציונליות.

    בעצם נזכרתי שיש גם קבוצת ביקורת לכל הענין – הבלוגוספירה. אני לא מתחיב למספר אבל אני זוכר שהיו די הרבה מאמרים שטענו שאין סיבה שבגללה אולמרט צריך להתפטר באופן מידי.

כתיבת תגובה