אולמרט טוב לערבים, איילון הורג אותם

לעיתים רחוקות מנדבת לנו התקשורת הזדמנויות פז שכאלה להבין איך היא עובדת ואת מי היא משרתת – במחדל אם לא במעשה. שימו לב מה פורסם היום, בשער של ynet:

כמה ברור, כמה פשוט – אם אני ערבי, ברי לי עתה כי קדימה היא האפשרות היחידה בשבילי. הרי אם היא נזכרה בי שבועיים לפני הבחירות, בטוח היא הולכת לדאוג לי, נכון? ומפלגת העבודה, עם הורג ערבים מרושע כמו איילון – מובן שלה אני לא אצביע. עבודה נייט, איילון נייט, קדימה -דא! דא קדימה, דא!

קודם כל, בואו ננסה להבין מה קורה כאן.

עיתוי ההופעה של שתי הידיעות הרי אינו מקרי. אני נוטה לחשוב שהוא נוצר לא מתוך החלטה מגמתית של מישהו בערוץ החדשות של ynet להטיח רפש באיילון ולקדם את קדימה, אלא בגלל פעולה נמרצת במיוחד של יחצ"ן כלשהו שפועל בשירות האופל (א.ק.א קדימה). אני לא יודע מה תוזמן בהתאם למה, אבל כבר היו דברים מעולם.

במחשבה ראשונה, זה נראה כמו נוקאאוט שקדימה מנחיתה על מפלגת העבודה. אפילו את הערבים היא תקח לה.

כמובן שזו שטות גמורה. האמת הפשוטה היא שקדימה, שמרגישה את המפולת בדעת הקהל, מנסה לשבור שמאלה על חשבון העבודה. ספק אם זה יעזור לה לקבל את קולות הערבים. מה שסביר יותר, הוא שהכותרת על כך שעמי איילון הרג הכי הרבה ערבים תעביר איזה מנדט או שניים מקדימה למפלגת העבודה. כאלו הם מצביעי קדימה.

בפרסום הזה יש לא רק טעם נפגם ברמה העיתונאית, אלא גם שיקוף של עולם המושגים המוגבל להפתיע של קברניטי קדימה – קבוצה של פרסומאים יהירים, ומסתבר שגם קצת גזענים, שחושבים שהעם מטומטם ושהערבים עוד יותר מטומטמים.

צריך להיות אידיוט גמור כדי לחשוב שבעקבות פרסום כזה יצביעו יותר ערבים לקדימה. הציבור הערבי מקבל הבטחות כאלה כבר שנים, תמיד לפני בחירות, ויודע בדיוק מה הן שוות.

וציבור המצביעים בכלל (להוציא קבוצת המטומטמים הקטנה שמתנדנדת על הציר שינוי-קדימה-עבודה), מספיק אינטליגנטי כדי לצפות מראש שאחרי כותרת מגמתית כזו יבוא ציטוט שישנה את ההקשר לחלוטין. לכן, המסקנה – הנכונה – שלו, תהיה שקדימה משתמשת בשיטות לא אתיות כדי לחבל בקמפיין של העבודה.

פרסם תגובה או השאר עקבות: Trackback URL.

תגובות

  • וורדפרס ‹שגיאה

    באתר זה אירעה שגיאה קריטית.

    מידע נוסף על ניפוי תקלות בוורדפרס.