נגמרו 100 ימי החסד

אני חושב שהגיע הזמן להכריז רשמית שתמו מאה ימי החסד של ממשלת ישראל. אמנם נותרו עוד שבועיים עד לתום מאה הימים, אבל אנחנו כבר יודעים במה יתעסקו פה בשבועיים הקרובים. שום דבר שקשור למה שהובטח בבחירות.

אני הצבעתי למפלגת העבודה. אני חושב שהיה לה מספיק זמן מהבחירות ועד עכשיו, להתעשת, לסיים את המלחמות האישיות, ולהתחיל לפעול בהתאם למצע שלה. אישית, אני מתכוון לעשות שימוש באתר עבודה שחורה כבמה ולדרוש משרים וח"כים מטעם העבודה לקיים את ההבטחות שלהם לבוחר. מה שלא צריך להפריע לי להעביר כאן, במקביל ובדיעבד, ביקורת חד צדדית על מה שנעשה בפועל.

ולמי ששואל את עצמו: לא, אני לא חושב שטעיתי כשהצבעתי למפלגת העבודה וקראתי לאחרים לעשות כמוני. אני חושב שזו הייתה המפלגה היחידה מבין אלו שהיה להן סיכוי לזכות בשלטון שהבטחותיה לבוחר היו ראויות. 

ובדיעבד, כשההבטחות לא מתקיימות, צריך לנהוג בדיוק כפי שהיינו נוהגים במקרה של הבטחה שהופרה מצד ספק שירות ששילמנו לו: לדרוש לקבל את מה שמגיע לנו. להטריד את אנשי ה"שירות" שלו בטלפונים ובמכתבים, להלשין עליו לעיתונות, לאיים ש"נתנתק", לאיים לתבוע כשיש עילה, ולהכפיש אותו באזני כל מי שמוכן לשמוע. 

לפעמים זה עובד, ולפעמים אין ברירה אלא לממש את האיום ולהתנתק. ואגב התנתקות… 

פרסם תגובה או השאר עקבות: Trackback URL.

תגובות

  • וורדפרס ‹שגיאה

    באתר זה אירעה שגיאה קריטית.

    מידע נוסף על ניפוי תקלות בוורדפרס.