7 הוכחות לכך ששמעון פרס הוא חייזר

את הרעיון הזה הגתה זוגתי שתחיה, אבל מאז שהאירה את עיני אני מוצא את עצמי הופך בו עוד ועוד. לי אין ספק: פרס הוא חייזר, בן לציוויליזציה שמקדימה אותנו באלפי שנים. אולי הוא ראשון החייזרים שהראלים מבטיחים שינחתו כאן. ה"שגרירות" שלו היא כמובן מרכז פרס לשלום.

זוגתי חולקת עליי. היא חושבת שפרס הוא חייזר רע, שבא לזרוע כאן הרס ולהכין את כדור-הארץ לפלישה עויינת. ראתה יותר מדי סרטי מדע בדיוני גרועים.

בכל אופן, 7 הוכחות לכך ששמעון פרס הוא חייזר:

1
ברור שהוא לא מכאן. פרס הוא השגריר האולטימטיבי, על כך מעטים יעיזו להתווכח. אבל של איזו מדינה? הוא הרי לא שייך לשום מקום, לא מחוייב לאף אחד, לא ממש מכיר בסמכויות של בכירים ממנו (ע"ע "חתרן בלתי נלאה" וכו'). יש לו אג'נדה שאיש לו מבין וניכר שהוא עצמו לא ממש תופס את הלכות בני האדם. ובכן, הוא אכן שגריר אבל לא של מדינה אלא של פלאנטה אחרת. תקשיבו לדברים שהוא אומר – בינינו, נראה לכם שהאיש הזה מפה?

2
הוא מכיר את הטכנולוגיות של המחר. בזמן שאנשים שגילם רבע משלו מסתבכים עם טכנולוגיות לואו-טק כמו זו של מכשיר הפקס, פרס מדבר על הטכנולוגיות של הדור הבא. פעם זה היה הגרעין, היום זו ננו-טכנולוגיה. פרס מנסה כנראה לפתח את התרבות האנושית, אולי מתוך אמונה נאיבית בכך שאנחנו טובים מטבענו ונשתמש בטכנולוגיות החדשות לטובה. 

3
הוא מנסה להביא לשלום עולמי. כמו כל חייזר טוב, פרס מנסה להשכין שלום בין בני האנוש הפרימיטיביים. למרבה הצער, הוא בחר להתחיל במשימה הכי קשה ולכן זה לוקח לו הרבה זמן. אבל אל תדאגו – תוך 30-40 שנה הוא יעשה כאן מזרח-תיכון חדש.

4
הוא יודע הכל.
כיאה לבן לתרבות אולטרא-מתקדמת, פרס יודע הכל. יש לו ידע שאי אפשר למצוא אצל בני אנוש, ובטח לא אצל פוליטיקאים. אומרים עליו שהוא איש ספר, וייתכן שהוא אכן קורא ספרים. אבל אתם לא חושבים שהוא נעשה ידען כזה רק מקריאה, נכון?

5
הוא מטייל בזמן. פרס תמיד מקדים את זמנו. ומדוע? משום שהוא כבר היה שם. בספריו הוא מרבה לעסוק בעתיד ולתאר אותו. גם בעבר הוא היה, והביא משם את חוזה המדינה בנימין זאב הרצל לביקור בישראל בת ימינו. את רשמיו של הרצל הוא תיאר בספרו עם הרצל לארץ חדשה.

6
יש לו מחושים. זה ברור. איזו סיבה אחרת יכולה להיות לזה שהוא מסתובב עם תסרוקת מוזרה כזו, כל-כך הרבה שנים? אני חושב שעם השנים המחושים שלו התנוונו והתכווצו. זו הסיבה לכך שהוא צמצם את הרעמה, אבל לא ויתר עליה לגמרי. כמו לספר של המלך מידאס, בטח גם לספר של פרס יש סיפור מרתק לספר.

7
הוא בן 500 שנה. תסתכלו על תמונות שלו מלפני 10 או 20 שנה. נראה כאילו קצב ההזדקנות שלו איטי פי 6 או 7 מאדם רגיל. למעשה, אם תסתכלו על תמונות שלו מימי הקמת המדינה, תראו שגם אז הוא נראה קשיש. ולמה? פשוט מאד, משום שאיש הרנסאנס הזה באמת נולד בתקופת הרנסאנס.

אם יש לכם עוד רעיונות, והוכחות נוספות לכך שפרס הוא חייזר, אנא שתפו.

פרסם תגובה או השאר עקבות: Trackback URL.

תגובות

  • וורדפרס ‹שגיאה

    באתר זה אירעה שגיאה קריטית.

    מידע נוסף על ניפוי תקלות בוורדפרס.