חדשות טובות, חדשות רעות

מההבעה על הפנים שלו יכולתי לראות שמשהו לא בסדר. ולא בגלל שהיה לחוץ, להפך – מרוב שהיה רגוע. הוא מלח על הפצעים שלי הבנאדם. כחומץ לשיניים וכעשן לעיניים, או איך שלא אומרים את זה. כצנינים, אני מניח – או הייתי מניח לו ידעתי מה זה צנינים. פשוט צנינים זו מילה מעיקה כל-כך שישר אני חושב על האידיוט הזה. אני לא סובל כשהוא רגוע, זה סימן רע. אם הוא רגוע אז אני לחוץ.
"נו?", שאלתי בעצבנות. "יש לי חדשות טובות וחדשות רעות", אמר איקירו. "תתחיל מהרעות" מיהרתי לומר בקול חנוק, נבלע בשצף הדברים של איקירו, שכאילו לא שמע אותי בכלל.
"החדשות הטובות" התחיל, "הן שהמשימה בוצעה בהצלחה. השלל הוא 212 זוגות נעליים, ומהסוג המשובח ביותר. איטלקיות. אתה תמות עליהן", הוא אמר והצית סיגריה.
"והרעות" סיננתי.
"מה?"
"אני רוצה לדעת מהן החדשות הרעות".
איקירו התנדנד במבוכה. "חכה, לא סיימתי. חישבתי בדרך לכאן, והן שוות לדעתי בערך ארבעים אלף דולר, או… לפחות חצי מזה".
"הרעות, הרעות, מה החדשות הרעות??" הרמתי את הקול.
"היי, תרגע" הוא אמר. "אני אפילו לא לגמרי בטוח שאלו חדשות רעות כל-כך. כלומר, החדשות הטובות, כאמור, הן שהצלחנו לשדוד את כל הנעליים. החדשות הרעות הן שכולן נעליים שמאליות. אבל היי – זה לא סיפור גדול, נכון?".

ynet: "איקירו אירי, בן 45, נעצר לאחר שכמה נעליים של נשים נעלמו מבית החולים בו ביקר. בחיפוש בביתו התגלה שלל רב – מאות נעלי נשים גנובות – כולן של רגל שמאל. 'יש לי משיכה לכפות רגליים', הסביר"

סגור לפרסום תגובות והשארת עקבות.

תגובות

  • וורדפרס ‹שגיאה

    באתר זה אירעה שגיאה קריטית.

    מידע נוסף על ניפוי תקלות בוורדפרס.