שקר הזמן ההוליוודי

רוקי חייב לנצח. כדי לנצח, הוא חייב להיות מהיר יותר, חזק יותר וטוב יותר – לא בדיוק כמו סטיב אוסטין אבל משהו בסגנון. כדי להגיע לשם, הוא ירים משקולות מאולתרות במגרשי גרוטאות, יעשה ג'וגינג בפארק, ידלג על מדרגות ויעשה אירובי על שפת הים. דראגו, לעומת זאת, הולך על הדרך הקלה – חמש דקות במכון כושר וקצת סטרואידים. ככה זה אצל האח הגדול, גם לא יודע לעשות סרטים וגם בכלל לא ספורטיבי.
כך או כך, לשניהם – רוקי ודראגו – זה לוקח בערך חמש דקות. חמש דקות של שוטים קצרים והמטרה הושלמה. כמו הזמן שלוקח ל-A Team להקים ביצורים ולבנות טנק, או למקגיוור להגיח ממעמקי באר עמוקה בהליקופטר שאילתר משלוש גומיות שיער וארבעה קלחי תירס. זה תמיד קורה מהר.
על זה פלוס מינוס, אני חושב, בנוי כל הניו-אייג', וכל ז'אנר "שינוי החיים". חמש דקות של שוטים קצרים מספיקות כדי להפוך אותך למתאגרף טוב יותר, או לאדם טוב יותר, או כדי להגשים את המטרות הנשגבות של חייך שעד היום נכשלת בלהשיג אותן. דיאטת הבזק תעשה אותך רזה, תוכנית האימון בת 7 הימים תעשה אותך שרירי ומלא מרץ והקורס בן 20 השעות יעשה אותך [השלם את החסר]. סדנה של סוף שבוע ל[השלם את החסר] תעשה אותך מאושר ומאוזן יותר. רק חמש דקות של שוטים מהירים וחייך יהיו אחרים.
הבעיה היא בדיוק זו, שחמש הדקות הללו אמורות להיות שארית חייך. הוליווד לא מספרת את האמת הפשוטה – שהדרך להיות בריא ומאוזן ומאושר, אם בכלל, היא ללמוד לחיות את חמש הדקות הללו לתמיד.

סגור לפרסום תגובות והשארת עקבות.

תגובות

  • וורדפרס ‹שגיאה

    באתר זה אירעה שגיאה קריטית.

    מידע נוסף על ניפוי תקלות בוורדפרס.