ישירות מהכנסת: הסרטון שלא רצו שתראו

ח"כ מאיר שטרית (קדימה) מנסה להעביר חוק תמוה, שיש מי שמגדירים אותו כמסוכן. כשהצלם ערן ורד ניסה לתעד דיון שהתקיים בכנסת על החוק, שטרית סילק אותו בבושת פנים. למרבה המזל, הכל מתועד בסרטון שלפניכם

במפלגת קדימה מרבים לגנות את ממשלת הליכוד על מדיניותה בכל תחום, ומקפידים להדגיש שנתניהו וחבריו הם ימנים קיצונים ואילו הם, בקדימה, אנשי מרכז שפויים ומאוזנים.

אמנם, כשמגרדים מעט את הקליפה מגלים שאין שום הבדל בין ציפי לביבי, אבל אתם יודעים – הנחת העבודה של אנשי קדימה (ואדלר בראשם) היא שהבוחר הישראלי מטומטם, ועם סיסמא נכונה בזמן הנכון אפשר לשכנע אותו שנבלה עדיפה על טרפה. זהו אוסף של אופורטוניסטים שימכרו אותנו בשקל.

עולה על כולם ח"כ מאיר שטרית, שמסיבות לא מובנות דוחף בימים אלה במרץ חוק בסגנון "1984", חוק המאגר הביומטרי. מי שעוקב אחרי ההתרחשויות מקרוב, כמו חברי עו"ד יהונתן קלינגר, מתקשה שלא להרים גבה לנוכח הלהיטות של שטרית בעניין (קלינגר מרחיב על כך, בכישרון רב, בפוסט חסוי היא אמרה לי חסוי).

להיטות היתר של שטרית, גרמה לו היום לסלק בבושת פנים את הצלם ערן ורד מדיון בכנסת אודות החוק (הסיפור המלא ב-ynet). שטרית אפילו לא טרח להסתיר את המניע שלו: הוא לא רצה שורד יצלם.

אותי לימדו כי למי שמפחד משקיפות יש מה להסתיר. למרבה המזל, הכל מתועד:

פרסם תגובה או השאר עקבות: Trackback URL.

תגובות

  • וורדפרס ‹שגיאה

    באתר זה אירעה שגיאה קריטית.

    מידע נוסף על ניפוי תקלות בוורדפרס.