פטפטני נתניהו מודים: התוכנית היא ספין

נתניהו, כרגיל, מדבר יפה. לרוע מזלו, קבוצת האפסים שבה הקיף את עצמו מפטפטת את עצמה לדעת וחושפת שוב ושוב את כוונותיו האמיתיות. עליכם הוא הצליח לעבוד?

מוקדם יותר היום ערך רה"מ בניימין נתניהו מסיבת עיתונאים והציג בה תוכנית גרנדיוזית לפתרון משבר הדיור.

פטפטני ביבי מכים שוב ומסבכים את הבוס.

פטפטני ביבי מכים שוב ומסבכים את הבוס.

לרגע כמעט השתכנענו שהוא רציני ולא מנסה שוב למרוח אותנו. אבל אז נזכרנו במה שקראנו אתמול בעמוד 2 של "ישראל היום" (להלן).

שימו לב לדברי ה"גורם בכיר המעורב בפרטים": מדובר, לדבריו ב"בשורות של ממש" ש… מה? יפתרו את מצוקת הדיור? לא. "יעקרו מתוכן את מחאת האוהלים"!

יצא המרצע מן השק, אם כן: מטרת התוכנית של ביבי היא לא לטפל במצוקת הדיור. כשדיבר במסיבת העיתונאים על "לפתור את הדברים בצורה רצינית" הוא התכוון לא לפתרון המצוקה אלא לפתרון המחאה.

מה קרה כאן בעצם?

זה לא סוד ש"ישראל היום" הוא עיתון שאינו עוין את נתניהו, ולכן אני מנחש שלא מדובר בהמצאה ולא במידע כוזב שהעיתון הוזן בו על-ידי יריבי נתניהו.

נראה שאחד מכתבי העיתון שוחח עם אחד ממקורבי נתניהו, שברגע של פטפטנות בלתי מרוסנת חשף את האמת על הכוונות והלך הרוח בסביבת הבוס.

הביביסטים הרי לא מאמינים שיש מציאות – רק קמפיינים, ספינים, לוביזם וגניבת דעת. הם חושבים ששם המשחק הוא מי משכנע יותר – לא מה ייעשה בפועל.

הפטפטנים בסביבתו של ביבי חיים בסרט ומשכנעים זה את זה שמדובר בקונספירציה – שמאחורי מחאת הדיור עומדים קדימה והשמאלנים, ושהאתגר הוא לא לפתור בעיות אלא לסתום להם את הפה, מה שנקרא "לעקר מתוכן את המחאה".

זה מקום טוב להזכיר שאני באופן אישי חושב שמפלגת קדימה ומפלגת הליכוד הם כמעט אותו הדבר. זו נבלה וזו טריפה. בכל אופן, כבר אכלנו מספיק חרא מהנבלה בשביל לרצות שתעוף לנו מהעיניים.

פרסם תגובה או השאר עקבות: Trackback URL.

תגובות

  • וורדפרס ‹שגיאה

    באתר זה אירעה שגיאה קריטית.

    מידע נוסף על ניפוי תקלות בוורדפרס.