פארסת שרון

במהלך סוף השבוע נותח ראש הממשלה שרון ניתוח חירום, במטרה "להציל את חייו". פרופ' מור יוסף, מנהל בית-החולים הדסה, אמר לעיתונאים: "מצבו קשה אך אין סכנה מיידית לחייו של שרון". הכותרות הכריזו כי חייו של שרון ניצלו.

אפשר לציין לטובה את הניסיון של פרופ' מור יוסף "לרמוז" על ההגדרה המדוייקת יותר למצב של שרון: "ראש הממשלה נמצא בבית החולים הדסה 39 יום, במהלך הזמן הזה הוא נמצא, כידוע, בתרדמת… חשוב לציין: הבעיה המרכזית של ראש-הממשלה שרון היא חוסר ההכרה… כמובן שבמקביל אנחנו עוקבים אחרי כל הפרמטרים הקשורים למצבו של ראש הממשלה, בתקווה, בתפילה בטיפול, שראש הממשלה יתעורר".
אפשר היה, אולי, לוותר על ההערה האחרונה.

בהשוואה לשאר האנשים בידיהם שרון שבוי, פרופ' מור יוסף יכול להיחשב לאמיץ יחסית. לו היה אמיץ עוד יותר, היה קורא לילד בשמו: ספק אם נכון לקרוא למצבו הנוכחי של שרון "חיים", אלא אם כן אנחנו מוכנים להפסיק לראות בו אדם ולהתרכז לקיום שלו כאורגניזם. לא לחינם מכנים אדם במצב הזה "צמח".

לומר ש"הבעיה העיקרית של שרון היא התרדמת", נשמע כמו בדיחה גרועה. זה מזכיר לי, במחילה, קטע מהמערכון Fatal Beatings של רואן אטקינסון:
"עושה רושם שלבן שלך אין כל עניין בחיי בית-הספר. הוא לא משתתף בשעורי ההתעמלות, ועברו שבועות מאז שמורה כלשהו קיבל ממנו עבודה בכתב. אם להודות על האמת מר פרקינס, לולא הוא היה מת – הייתי מסלק אותו מבית-הספר".

פארסה.

פרסם תגובה או השאר עקבות: Trackback URL.

תגובות

  • וורדפרס ‹שגיאה

    באתר זה אירעה שגיאה קריטית.

    מידע נוסף על ניפוי תקלות בוורדפרס.