תשדירי הבחירות, המשך

ליכוד. "תשדיר השחמט" לא רע, למרות אוזני הענק והדיבור הלא ברור של אבא נתניהו. הוא מציג את הבן והאב משחקים, מקבלים החלטות חשובות (על הלוח), והאבא – היסטוריון דגול אבל לא מאד אובייקטיבי – מסכם במסקנה: בניימין מוכשר להנהיג ובזה עליו לעסוק.
ההסברים על הליכוד החדש לא מאד משכנעים, וגדעון סער נראה כמו סוחר מכוניות משומשות. לעומת זאת, התשדירים הנגטיביים על אולמרט וכשלונותיו בירושליים פשוט מצויינים. פוגעים בדיוק.
אבל ההברקה הגדולה באמת בתשדירים של הליכוד היא תשדר ה"א… אה.. וד אולמט". קבוצה של אנשים מתבקשת, בזה אחר זה, להשיב מה עשה אולמרט ב-40 שנותיו בפוליטיקה. כולם עונים ב"אה… אה…" נבוך. והתשדיר חותם: "לישראל מגיע יותר מא…אה… וד אולמט".
בסך-הכל התשדירים של הליכוד הם אולי הטובים ביותר, יחד עם ש"ס והעבודה.

עתיד אחד. מפלגת "זה", מלבד היותה הומאז' נפלא לרחוב סומסום ("בנץ, אתה זה!"), לא יודעת כנראה שאין מספיק אתיופים בישראל בשביל לעבור את אחוז החסימה.

עלה ירוק. הם בסדר. אבל גם "בסדר" לא מספיק בשביל לעבור את אחוז החסימה. מה קרה לקמפיין הפלאש המבריק מהבחירות הקודמות?

עבודה. תשדיר הפרצופים המתחלפים הוא ההברקה של כל התשדירים עד עכשיו, ולא במקרה הועתק על-ידי כמה מפלגות אחרות, בראשן קדימה. היתרון הגדול שלו הוא בדיוק בזה – אי אפשר ממש להעתיק אותו ביעילות, כי הרשימה של העבודה נראית טוב יותר.
הצירוף המוזר והמגומגם  פרס – לבני   – תירוש – שטרית – רמון
לא ממש מתחרה רציני ל-איילון-יחימוביץ'-יוליתמיר-ברוורמן – בוז'י
לכן קדימה משחקת לידיה של העבודה.
הגיוס של קלינטון ובלייר לקמפיין שכר המינימום מוצלח מאד. ההופעה של עמיר פרץ אנושית ומשכנעת.

קדימה. תשדירי האנטי-ביבי לא רעים. קצת מוגזמים וקצת מעליבים את האינטליגנציה בהתחשב בזה שהאלטרנטיבה שהם מציעים היא אולמרט, אבל מילא. התשדיר של אולמרט הגריאטרי בטריינינג די מגוחך, וכשהאיש אומר שהוא רוצה שנכדיו יגדלו במדינה רבת עוצמה עומד על קצה הלשון לשאול – האם הוא מתכוון לארה"ב או לצרפת (שם ילדיו גרים)? בסך-הכל התשדירים של קדימה מאד אנמיים. עמימות כנראה לא עובדת טוב בתעמולה.    

פרסם תגובה או השאר עקבות: Trackback URL.

תגובות

  • וורדפרס ‹שגיאה

    באתר זה אירעה שגיאה קריטית.

    מידע נוסף על ניפוי תקלות בוורדפרס.