פרץ, לך על ברוורמן ואיילון

כמו שכבר סיכמנו, כדאי להתייחס בזהירות לדיווחי התקשורת לגבי המינויים הצפויים, כמו לכל דבר שנאמר ונכתב על הפוליטיקה בימים האלה.

אבל אם נכונות השמועות על המינוי הצפוי של כבל, פואד וסנה לשרים מטעם מפלגת העבודה, אז מן הראוי שנביע את דעתנו בנושא ובקול רם.

לא הייתי מזדרז להאשים את פרץ. אני לא יודע מהם השיקולים והאילוצים. מה שאני יכול לומר בכל זאת, הוא שלו היו מבקשים לבחור הייתי מעניק תפקידי שרים קודם כל לברוורמן ואיילון (בהנחה שאת תיק החינוך הולכת לקבל יולי תמיר). ואני חושב שרוב המצביעים החדשים של מפלגת העבודה, 60 אחוזים מהקולות שקיבלה בבחירות האלה, יסכימו איתי. 

לא פואד ובטח לא אפרים סנה, הביאו את המצביעים החדשים. ברוורמן ואיילון, מלבד היותם שניים מהאנשים היותר רציניים ועתירי זכויות ברשימה, הם האנשים שהביאו הכי הרבה מצביעים חדשים. 

אני פונה מכאן לעמיר פרץ: אתה זה שהבאת אותם למפלגה, וידעת למה. אתה יודע ששניהם ראויים ומתאימים ויביאו איתם את הרוח החדשה שהממשלה הזו תצטרך. למנות אחד מהם, או את שניהם כשרים, יחזק אותך ואת הממשלה ואת מפלגת העבודה, וחשוב מזה: יבטיח שנקבל עשייה אמיתית.

ואני פונה אליכם, שרבים מכם הצבעתם למפלגת העבודה: דברו, השמיעו, פעלו, כיתבו. אם אתם מכירים אנשים ממפלגת העבודה, דברו איתם. אם לא:
א. לכו לאתר המפלגה (בעמוד "הנבחרת"), ותשלחו כמה אימיילים.
ב. התקשרו לבית מפלגת העבודה 03-6899444, הקישו 6 במענה הקולי ללשכת יו"ר המפלגה, והביעו את דעתכם. גם אם הנושא בנפשכם, היו מנומסים – אבל נחרצים. הזדהו כמצביעי המפלגה, והגידו מה אתם חושבים שצריך להיעשות.

עדכון: טעיתי במספר. תיקנתי.

פרסם תגובה או השאר עקבות: Trackback URL.

תגובות

  • וורדפרס ‹שגיאה

    באתר זה אירעה שגיאה קריטית.

    מידע נוסף על ניפוי תקלות בוורדפרס.