המלצה חמה: עבודה שחורה

לכולם יש מה להגיד, אבל רק בלוגר אחד באמת לוקח את העניינים בידיים ופתח ביוזמה קונסטרוקטיבית. עבודה שחורה, הבלוג החדש של איתי פועל בשיטת עופרניקוס: התכתבות פומבית עם פוליטיקאים, שנועדה להציג אותם כפי שהם – לטוב ולרע – לקהל הגולשים.

כמוני, גם איתי פעל למען מפלגת העבודה בתקופת הבחירות, ומטרת הבלוג היא להוביל את המפלגה התועה הזו למקומות אליהם היא עצמה הבטיחה שתלך.

איתי ואני ורבים אחרים, הצבענו למפלגת העבודה לראשונה בבחירות 2006. לא מתוך חיבה מיוחדת למפלגה או לאנשים, אלא בגלל המצע הסוציאל-דמוקרטי. בניגוד לאחרים, וכמו איתי, אני חושב שדרך הפעולה הנכונה היא לא להכריז פומבית על אכזבה מרה מהמפלגה, אלא להפעיל עליה לחץ ציבורי כדי שתקיים את ההבטחות שלה – בדיוק כמו ספק של מוצר או שירות שאינו מספק את מה שהבטיח.

ערב הבחירות, חתמה מפלגת העבודה על חוזה עם מצביעיה. את החוזה הזה אנחנו דורשים לקיים. אחת מדרכי הפעולה האפשריות: התפקדות המונית למפלגת העבודה, במטרה לעצב מחדש את רשימת המועמדים בהתאם להתנהגות הפרלמנטרית. אלו שפעלו או יפעלו בניגוד להתחייבויות לבוחר, מקומם מחוץ לפוליטיקה.

כדי לקחת חלק בפעילות הזו, אינכם צריכים להיות מצביעים וותיקים של מפלגת העבודה. עליכם להיות מחוייבים לרעיונות שבשמם קיבלה מפלגת העבודה 11 מנדטים חדשים. עבודה שחורה לא נועד לעשות רוח ולנופף באקדח לא טעון. זהו בלוג שנועד לחולל שינוי בתרבות הפוליטית הישראלית, עבודה שחורה שמישהו צריך היה לקחת על עצמו. אז אם לא בשבילי – לכו לשם, עכשיו, בשביל איתי.

פרסם תגובה או השאר עקבות: Trackback URL.

תגובות

  • וורדפרס ‹שגיאה

    באתר זה אירעה שגיאה קריטית.

    מידע נוסף על ניפוי תקלות בוורדפרס.