למה המדינה הזו כל-כך מחורבנת

במשך חלק לא קטן מהיום ניסיתי, בהצלחה מועטה, לגייס בלוגרים ליוזמה המהפכנית הזו. המטרה, להיעזר באושיות הבלוגספירה, שתמכה באחוזים גדולים במפלגת העבודה בבחירות האחרונות, כדי להעביר מסר חד משמעי:
א. אם ליברמן בפנים העבודה בחוץ!
ב.
שרי עבודה שיעזרו לליברמן להיכנס לממשלה יאלצו לתת על כך את הדין.

בואו נקרא לילד בשמו:

ממשלת ישראל, שמפלגת העבודה היא חלק ממנה, פועלת בניגוד גמור למצע על פיו הצבענו למפלגת העבודה. לא שכולנו האמנו שאת מה שמבטיחים באמת יעשו, אבל אם עושים להפך אנחנו ננצל את זכותנו הדמוקרטית להתפקד, להצביע בפריימריז, ולהעיף הביתה את מי שרק יצליח.

הם מחרבנים לנו את הפרנסה, הורסים את הכלכלה, פוגעים לאנשים בכבוד העצמי, ומשתינים בקשת על המצביעים שלהם. עכשיו גם על המצביעים הערבים, שבשבילם זה שליברמן נכנס לממשלה זה בערך כמו שבילנו שנסראללה היה מתמנה לשר הביטחון.

ולמה הם עושים את זה? כי הם יכולים. כי הם חושבים שאנחנו לא נעשה כלום. בגלל זה הם מחרבנים עלינו ובגלל זה המדינה הזו כל-כך מחורבנת.

אז צריך להעביר להם מסר שיתעשתו – כי אחרת אנחנו הולכים להראות להם מאיפה משתין הדג, לא ברמה המפלגתית אלא ברמה הכי אישית. שירדו למקום 10-15 הלא ריאליים ברשימה אולי הם ילמדו את הלקח. ואולי יוחלפו באנשים ראויים יותר.

אבל לפני זה, צריך לעשות ניסיון להזהיר אותם – לא בשבילם אלא בשביל המדינה. בשביל עצמנו. בשביל הסיכוי שעד הבחירות הבאות יהיה פה קצת פחות רע. כי עם ליברמן יהיה פה עוד פחות סעד. ועוד פחות ביטחון ובוודאי פחות יחסי חוץ ותיירות.

ועוד יותר מכירה של נכסי מדינה (כלומר: נכסים שלכם ושלי) לכל מיני מליונרים, במחירים לא ריאליים. ועוד יותר הכבדה של העול על כולנו, ושל הכעס והייאוש ותחושת חוסר האונים על כך שמחרבנים עלינו. אז קומו ועשו מעשה עכשיו: תדברו, לא – תצעקו. בבית וברחוב, בטלפון ובאימייל, ומול משרדי ממשלה ובמכולת. בתור התחלה: בבלוגים שלכם.

ק י ב י נ י מ א ט! תשתמשו בבלוגים שלכם כדי להוכיח שמשהו אחד במדינת ישראל לא מחורבן. שגם בישראל יכולים להימצא בלוגרים עם אומץ פוליטי, עם אמירה, ועם יכולת לפעול יחד למען מטרה משותפת.

פרסם תגובה או השאר עקבות: Trackback URL.

תגובות

  • וורדפרס ‹שגיאה

    באתר זה אירעה שגיאה קריטית.

    מידע נוסף על ניפוי תקלות בוורדפרס.