אתם באים להפגנה, נכון?

מחר (ה') משעה 19:30 ואילך תתקיים בכיכר רבין בתל-אביב הפגנה שתקרא לראש-הממשלה אולמרט ולשר-הביטחון פרץ להתפטר.

באופן אישי, עמיר פרץ אינו מפריע לי כשר הביטחון באותה מידה שאני מוטרד מכך שאהוד אולמרט הוא ראש-ממשלת ישראל. בכל אופן – וועדת וינוגרד אמרה את דברה. היא הטילה את מלוא האחריות על חלוץ-פרץ-אולמרט, והבהירה: הם נכשלו בתפקידם.

להזכיר: הכישלון הזה עלה בחייהם של 161 ישראלים וכ-1000 לבנונים.

לכן, כמו הרבה מאד אנשים, גם אני מתכוון ללכת להפגנה. באים גם הרבה אנשים [פוסט בנושא אצל אהוד קינן. כדאי] שבדרך-כלל לא באים להפגנות, או לפחות אומרים שיבואו. גם אנשים שלא מסכימים איתי פוליטית, אבל מסכימים שאולמרט צריך ללכת הביתה – דבר שנראה ששורר לגביו קונצנזוס נדיר.

אפילו – תחזיקו את עצמכם חזק – יובל אומר שיבוא. או בגלל שהוא עכשיו קל יותר (ויפה) בזכות הדיאטה. או, אם להאמין לדברים שהוא אומר, כי "זהו צו גיוס לאומי להעיף את ההנהגה הנוכחית" (ולמי שאומר שזה רק יעלה את ביבי, תחשבו על זה ככה: שלב ראשון בטיפול בשלשול הוא להחזיר את החרא הרגיל, זה שאליו כמעט התרגלנו).

אם כל מי שאומר שיבוא באמת יבוא, זו תהיה אם כל ההפגנות. האימ-אימא. כזו שתרעיד את המדינה ואולי תזיז פה משהו לשם שינוי. אז נכון שאתם באים?

בלוגרים: אם אתם מרגישים כמוני, אל תתעצלו: העתיקו את ההזמנה (אחרי הפיסקה הבאה) לבלוג שלכם. בואו להפגנה, שכנעו את הקוראים שלכם לבוא, שכנעו בלוגרים אחרים להצטרף.

ועוד משהו, חשוב מאד: אל תרגישו אשמים אם יש בכם שמחה לאיד. מצד שני, אתם בכל זאת חייבים לעשות משהו שיאפשר לכם להמשיך להרגיש אנשים טובים, אז לכו לבלוג להציל את אילנה. תחשבו על זה: אתם יכולים לגמור את השבוע אחרי שעשיתם משהו גם בשביל המדינה, גם בשביל עצמכם, וגם בשביל להציל חיים. שווה, לא?

 

פרסם תגובה או השאר עקבות: Trackback URL.

תגובות

  • וורדפרס ‹שגיאה

    באתר זה אירעה שגיאה קריטית.

    מידע נוסף על ניפוי תקלות בוורדפרס.