רשימה בלי פואד

מישהו שלח לי הזמנה לקבוצת פייסבוק שכותרתה "רשימה בלי פואד", כשהכוונה היא כמובן להוציא מרשימת מפלגת העבודה את בניימין-פואד בן אליעזר.

רציתי לענות שאני דווקא בעד, אבל לדעתי הרעיון עוד לא בשל ויש לערוך בו שיפורים. לדוגמא, הייתי אוהב יותר את הרעיון לו כותרתו הייתה "רשימה בלי פואד ובוז'י". יש לכך הרבה סיבות, אבל אפשר להסתפק באחרונה שבהן: מר יצחק בוז'י הרצוג מכהן מזה זמן כשר הרווחה, ובזמן הזה לא ממש שמענו את קולו או ראינו את מעשיו. גם הוא די מיותר.

למעשה, עדיף היה לו הכותרת הייתה "רשימה בלי פואד, בוז'י ויולי תמיר", כי יולי תמיר, שרת החינוך, הפכה בקדנציה הנוכחית מאחת ההבטחות הגדולות של מפלגת העבודה לאחד הכשלונות המהדהדים.

הייתי מציע שהרשימה תהיה גם "בלי עמי איילון, בלי אפרים סנה ובלי דני יתום", איש איש מסיבותיו, רק ששלושת הגנרלים האלה הואילו בטובם לפטור את רשימת מפלגת העבודה מנוכחותם, איש איש מסיבותיו. לעומת זאת, אני לא רואה טעם לקפח את איתן כבל, מתן וילנאי או שלום שמחון, שכל אחד מהם תקע סכין משלו בגבו של היו"ר עמיר פרץ – שאני חושב שעדיף היה לרשימת מפלגת העבודה להסתדר גם בלעדיו.

שלא לדבר על חברו החדש של פרץ, אהוד ברק. המוח האנליטי, הפסנתרן המהולל, וראש הממשלה שהצליח לגרום הכי הרבה נזק למדינה בהכי מעט זמן – אפילו יותר מאולמרט.

אז חשבתי להציע שקבוצת הפייסבוק תכונה: "רשימה בלי פואד, בוז'י, יולי, כבל, וילנאי, שמחון, פרץ, ברק, וכל אלה שממילא עזבו".

זה משאיר אותנו פחות או יותר עם שלי יחימוביץ', שהוכיחה את עצמה לאחרונה כאחד מהאנשים הכי צבועים ואינטרסנטים בפוליטיקה הישראלית, כשבגדה לא רק בעקרונותיה אלא גם בשותפה לדרך, וברבים שהצביעו למפלגת העבודה ב-2006 במידה רבה בגללה.

במחשבה שנייה, כנראה שאני לא מתאים לקבוצת הפייסבוק הזו.

פרסם תגובה או השאר עקבות: Trackback URL.

תגובות

  • וורדפרס ‹שגיאה

    באתר זה אירעה שגיאה קריטית.

    מידע נוסף על ניפוי תקלות בוורדפרס.