היום (שישי), 14:00 בתל-אביב

גם היום, כמו בכל שבוע, יתקיים במתחם קריית ספר שבלב תל-אביב פיקניק אקטיביסטי למופת – חוויה בלתי רגילה. אתם מוזמנים לדפדף בתמונות מהשבוע שעבר ואז לקרוא כמה מסיפורי השבוע הקודם.

את סיפור פארק קריית ספר (פלוס מפה) אפשר למצוא בפוסט מהשבוע שעבר. בגדול: מדובר במאבק לבניית פארק על פיסת הקרקע הפנויה האחרונה בלב העיר. חולדאי וחבריו מעדיפים, כמובן, גורד שחקים נוסף. נכון לעכשיו הם מוכנים להתגמש קצת – רשמית לפחות – ולאפשר הקצאה של שליש מהשטח להקמת גינה. הויכוח הגדול, אגב, הוא אם הקמת הפארק תעלה 12 מיליון ש"ח או 35 מיליון ש"ח (רק כדי לסבר את האוזן תקציב עיריית תל-אביב לשנת 2008 עמד על 3.7 מיליארד ש"ח).

קצת על מה שקרה בשבוע שעבר:

מארגני הפיקניק הזמינו את כל חברי מועצת העיר לבוא, להשתתף בפיקניק ולדבר. הגיעו סגן ראש-העיר דורון ספיר ויעל דיין (תל-אביב 1), ראובן לדיאנסקי (לתת לחיות), אסף זמיר (רוב העיר), דן להט (הירוקים), ונבחרת עיר לכולנו שכללה את רוחיק גלעד-וולנר, אהרון מדואל, נח עפרון, שרון לוזון, שרון מלכי, שרון שחף, ועוד רבים וטובים (מתנצל אם שכחתי. מי שהיה וזוכר מוזמן להוסיף שמות).

וכמובן, היו מובילי המאבק: שמוליק גילור ולהב זוהר (שניים מהפעילים הכי בולטים והכי מסורים של עיר לכולנו, שביחד חתומים להערכתי לפחות על מנדט אחד מהחמישה) ומיכל ברזל כהן. 

וברור שגם דב חנין הגיע.

וגם החבר'ה של תנועת "מסה קריטית", שהגיעו למקום בשיירת אופניים מפוארת (לא מכיר אותם בכלל, אבל נראו נחמדים. חבר'ה עם הרבה שיער שאוהבים רוק).

היו דיון מרתק ושאלות נוקבות שבשיאן דורון ספיר נתפס בקלקלתו עם פליטת פה מביכה שחשפה, כך נראה, את העובדה שהבטחותיו לגבי הקמת פארק בקריית ספר הן לא לגמרי כנות. יעל דיין דיברה בלהט, ונראה היה שהתכוונה לכל מילה, אבל גם שמישהו הזין אותה במידע לא מדויק. לדיאנסקי וזמיר אמרו שבאו להקשיב, ונראה שאכן הקשיבו. דן להט יצא קטן כשהתחמק מנקיטת עמדה. החבר'ה של עיר לכולנו, מול קהל ביתי, היו במיטבם.

ומעבר לזה, היו אווירה מצוינת ומוזיקה טובה ואנשים נהדרים ותחושה טובה באופן כללי. הכל, אגב, מצולם ומתועד בתמונות ובוידאו ובוודאי כבר נמצא ברשת בכל מיני מקומות (היו עוזר לו מישהו היה שולח לי לינקים).

פרסם תגובה או השאר עקבות: Trackback URL.

השאר תגובה