רון חולדאי 2011

אוכלי הנבלות מתגודדים סביב מפלגת העבודה, לקראת נטישתו הבלתי נמנעת של אהוד ברק. ביניהם נמצא יקיר הבלוג, רון חולדאי, שנחוש כנראה לעשות למדינת ישראל מה שעשה לתל-אביב יפו.

מי שעקב אחרי הבלוג הזה בשנתיים האחרונות יכול לנחש מה דעתי על הרעיון שרון חולדאי יעמוד בראשות מפלגת העבודה. זה קצת אירוני, אמנם, בהתחשב בכך שאחת ה"האשמות" שיצאו ממטה חולדאי נגד דב חנין במהלך מערכת הבחירות המוניציפלית, הייתה שהוא אינו מחוייב לתל-אביב ואם לא ייבחר הוא יחזור לפוליטיקה הארצית.

מה שקרה בפועל הוא שחנין לא נבחר כראש עיר ועדיין מעורב מאד במה שקורה בתל-אביב ואילו חולדאי, שכן נבחר, לוטש עיניים לפוליטיקה הארצית וממתין (לכאורה) להזדמנות לברוח. ומצד שני, הרבה תל-אביבים מעורבים שמבינים מה קורה לעיר שלהם, מייחלים כבר שנתיים שחולדאי השחצן ישתכנע שהגיע זמנו לרוץ לראשות מפלגת העבודה הגוססת. העיקר שיעזוב אותנו.

בעיתוי מעורר השתאות, עלה לכותרות סיפור נוסף שקשור דווקא לפעילות האינטרנט של חולדאי. תוכלו לקרוא עליו בידיעה איך הגיע אחמדינג'אד לביוגרפיה של רון חולדאי שפורסמה בערוץ המחשבים של ynet.

על קצה המזלג: הבלוג של רון חולדאי ותל-אביב 1 מתקופת מערכת הבחירות המוניציפלית, הוחלף אחרי הבחירות בבלוג חדש, שממומן מתקציב העירייה (בכל זאת, צריך לעשות משהו עם ה-4.5 מיליארד האלה). הבלוג הישן, זה שקישר במערכת הבחירות המוניציפלית לפוסט רון חולדאי 101, עלול היה לרדת מהאוויר עם פקיעת הדומיין שלו לפני כשנה. למרבה המזל, הוא הוצל על-ידי ערן ורד (אחד הפעילים המסורים והחרוצים בזירה התל-אביבית ולמען חופש המידע ובקמפיין החשוב נגד המאגר הביומטרי, ועוד ועוד).

התמונה של אחמדינג'ד שהופיעה בביוגרפיה של רון חולדאי בשבוע שעבר, היא רק אחד ממספר מעשי קונדס משעשעים של ורד וחבריו, שכולם התבססו על הניהול הרשלני של הבלוג החדש של חולדאי. לא הייתה שום "פריצה" כפי שטענה העירייה בתגובתה. החלפת התמונה התאפשרה משום שמישהו התעצל להעלות תמונות לבלוג ה"חדש" של חולדאי ומשך אותן מהבלוג הישן, שאמור היה בכלל לרדת מהרשת.

בראיון ל-ynet טען ורד שהניהול הרשלני של הבלוג מלמד על האופן בו מנוהלת תל-אביב, ויש בזה ללא ספק משהו. ישנה גם האמת הפשוטה, שהבלוג – שאמור לכאורה לשמש כערוץ קשר של חולדאי עם הבוחר – מעניין אותו בדיוק כמו משבר הדיור, הפקקים, ערימות הזבל בדרום העיר ודברים אחרים שקשורים ל"בוחר" אותו חולדאי סופר רק אם הוא פנסיונר שגר צפונית לירקון, וגם זה בקושי. אין ספק – מדובר באדם שונה לחלוטין מאהוד ברק. לזה חיכינו.

פרסם תגובה או השאר עקבות: Trackback URL.

השאר תגובה