פרטים נוספים מאי 2003

הנני העני ממעש. צלם של ארזים נופל עליי מכל עבר, ואני מקווה שאצליח להצטיין כאן לפחות כאזוב קיר.

בשלב זה אני לא יכול לצערי להציג הצהרת כוונות מגובשת. בחרתי, מכל מקום, את הטקטיקה: לנסות לחפות על בורותי בשפה קולחת ובהומור מחודד. ידוע לי שהבחירה הזו, כשלעצמה, יכולה להיחשב ליומרה. אבל חישבתי ומצאתי שלא תידרש כמות גדולה מדי של רטוריקה והומור כדי להסתיר את מימדיו האמיתיים של האינטלקט שלי. אני, אם תרצו, חותר לשמש כמכנה המשותף הנמוך ביותר של "רשימות" – שזה אילן גבוה גם כך.

לטובת מי שחש דחף שאינו בר כיבוש לדעת עלי עוד:
ערכתי ותרגמתי כתריסר ספרים וביוגרפיות, ביניהם "שלטון הכסף" (אריה אבנרי) ו"העלילה" (אריה גוראל). כתבתי ומאוחר יותר גם ערכתי כשלוש שנים את המגזין PCמדיה. כתבתי ו/או כותב עדיין עבור פיסי מגזין, ידיעות אחרונות (פיקסל), ערוץ המחשבים של ynet ועוד. עורך את netמגזין. סמנכ"ל תכנים בחברת com.מדיה.
במשך השנים עסקתי, כתחביב, כמקצוע כדי לעשות כמה שקלים או מסיבות אחרות, בהדרכה, QA, פיתוח תוכנה, מתן שירותי מחשב וייעוץ, כתיבת פרוזה, לבלרות מזדמנת, קליית חצילים, לימודי כלכלה, מדעי המחשב והמדינה, אמנויות לחימה ונגינה בגיטרה.
מבין התחומים האלה, ההצלחה הגדולה שלי הייתה בקליית חצילים (זה נאמר ברצינות מלאה, ואני די גאה בזה).

לטובת אוהבי החצילים:
טיפ. בתקופה הזו ממש אפשר למצוא אצל ירקנים ובשווקים חצילים דקיקים וארוכים (כעשרים ס"מ אורך, כארבעה בקוטר). הם נטולי גרעינים, עדיני טעם ובשרניים לתענוג. קלו אותם היטב, הסירו בעדינות את הקליפה, שרו בתערובת גסה של שמן זית, לימון, שום, פלפל ומלח. הגישו לשולחן עם לחם טוב וקצת טחינה בצד (המתכון לטחינה המושלמת: בקרוב). הולך טוב עם סודה.

סגור לפרסום תגובות והשארת עקבות.