AIG, בחייאת, תפסיקו להציק לאמא שלי!

תארו לכם שקבוצת אנשים הייתה מתקשרת לאמא הפנסיונרית שלכם, ומפרטת את הדברים האיומים והנוראים שעלולים לקרות לה אם לא תתחיל לשלם להם סכום כסף חודשי. מה הייתם עושים – פונים למשטרה? ומה כאשר מי שעושה את המעשה המכוער הזה הם עובדי חברת הביטוח AIG?

אמא שלי, בימים כתיקונם פנסיונרית חביבה ונטולת דאגות באופן יחסי (מלבד דאגה לילדים, לנכדים וכו') מוטרדת טלפונית בשבועיים האחרונים, על-ידי עובדים שונים של חברת הביטוח AIG.

ב-AIG החליטו שאמא זקוקה לביטוח תאונות אישיות, בעלות של 208 ש"ח לחודש, וכדי לשכנע אותה בנחיצות הביטוח הזה הם מפעילים עליה לחץ פסיכולוגי – בהתחלה דיברו יפה והסבירו לה כמה העיסקה כדאית. אחר-כך עברו ל"איומים" והחלו לספר לה על תאונות שונות שקרו לאנשים בני גילה. חרף סירובה ובקשותיה בעניין, הם פשוט לא מפסיקים.

AIG קיבלה את מספר הטלפון של אמא שלי מ-ZER4U, חברה סימפטית בדרך-כלל שבמקרה הזה פעלה בצורה בעייתית. אחרי שביצעה אצלם מספר הזמנות של משלוחי פרחים, אמרו לה ש"AIG תפנה אליה ותציע לה הטבה". לאמא, אשה אינטליגנטית ומשכילה אבל לא ממש בקיאה בענייני פרטיות, לא נדלקה נורה אדומה והיא לא ייחסה לעניין חשיבות גדולה.

עובד AIG הראשון שיצר איתה קשר, היה אדיב ונחמד ו"כשנחמדים אליי אני נחמדה בחזרה". הוא הסביר לה מה הם מציעים, והיא אמרה שספק אם תהיה מעוניינת ובכל מקרה תרצה להתייעץ עם בעלה (א.ק.א אבא שלי) ושהוא יכול לשלוח לה חומר בדואר אם הוא רוצה.

בשיחות הבאות התחילו להפעיל עליה יותר ויותר לחץ ומניפולציות. אמא, שהיא אולי אשה מאד נחמדה אבל לא פראיירית מוחלטת, ביקשה מהם להפסיק להתקשר ואמרה היא לא מעוניינת.

נכון לסוף השבוע שעבר התברר א) שזה לא עוזר. ב) שב-AIG כבר עשו לאמא פוליסת ביטוח על דעת עצמם.

לפני שיופעל נשק יום הדין (אבא שלי – עיתונאי בדימוס, בלוגר, שאחד מתחביביו הוא התשת ארגונים מסואבים בהתכתבויות ממושכות) אני פונה לחברת הביטוח AIG: בחייאת, תפסיקו להציק לאמא שלי!

ואתם – אל תשכחו להזהיר את ההורים שלכם, או את הסבא והסבתא, שאם מתקשרים אליהם מ-AIG מומלץ לטרוק את השפופרת ואז להחליף מספר טלפון ולשנות שם.

פרסם תגובה או השאר עקבות: Trackback URL.

השאר תגובה