סלקום 2012: חברה שרוצה להישאר בלי מנויים

בדיוק שנה אחרי שניצחתי במלחמת ההתשה הקודמת עם סלקום, התקשרתי למוקד השירות של החברה השבוע כדי לבקש שיתאימו לי חבילה חדשה. כדברי המשורר: חלפה שנה ושום דבר לא השתנה, חוץ מזה שסלקום הציעה לי עבודה.

אחת הטענות עליה מוקדני סלקום נוהגים לחזור שוב ושוב, היא שחובת הלקוח ליצור אתם קשר בעצמו מדי פעם, כדי לבדוק ולרענן את החבילה שלו. אם אינו עושה זאת, הם אומרים, אינו יכול לבוא בטענות לחברה.

מכיוון שלמדתי מהעיתונות שאני יכול לצמצם את ההוצאה החודשית שלי בכ-50 שקלים ולקבל אפילו טיפ-טיפה יותר, ניסיתי לקיים את "חובתי".

בפעם הראשונה בה התקשרתי, בישר המענה הקולי ש"בגלל ריבוי פניות" יש עומס רב על המרכזיה וזמני ההמתנה ארוכים. יומיים מאוחר יותר, כשהתקשרתי שוב, ההודעה אמרה "עקב ההתעניינות הרבה במבצעים החדשים שלנו…" וכו'.

סלקום: לא רוצים מנויים

נא להכיר: רשימת החבילות של סלקום.


למעלה מחצי שעה ביליתי בהמתנה ובניווט במבוך המרושע הזה, המתחזה למענה קולי. פעמיים הגעתי לאנשי מכירות, שעשו כל מאמץ לשכנע אותי לרכוש שירותי אינטרנט וטלפוניה במבצע. בכל פעם שהעבירו אותי לשירות, חזרתי לתפריט הראשי. למחלקת השירות של סלקום לא הגעתי.

בקיצור: סלקום ממשיכה בשלה, ועושה כל מאמץ להקשות על הלקוחות שלה לקבל שירות. זה לא שעקב עומס הפניות או העניין הרב במבצעים היא תאחר בחיוב, חלילה, או לא תצליח להציע לי מבצעים אטרקטיביים. זה לא שהיא תשלח לי אימייל או סמס – אחד נוסף על הרבים שכבר שלחה בעבר – ותגיד מהם התנאים החדשים שהיא מציעה לי כדי שלא אעשה את הדבר ההגיוני ואעבור לחברה אחרת.

יותר מזה: במהלך ההמתנה הממושכת הציע לי המענה הקולי, בין השאר, לבוא לעבוד בסלקום (!). אולי אני טועה, אבל משהו אומר לי שב"קיצוצים" הקרובים בסלקום מתכוונים פשוט לפטר עובדים קיימים ולהעסיק חדשים באותם תפקידים, רק בשכר נמוך יותר.

הערב ו/או מחר אנסה ליצור קשר עם סלקום גם דרך אתר החברה (שבפעם האחרונה שחיפשתי בו לא מצאתי שום מידע רלוונטי על התעריפים שלקוח כמוני אמור לשלם, מה שמדגים את תום הלב של החברה שמרבה להפנות גם לשם). באחד הפוסטים הבאים אספר גם על זה. אחר-כך אספר לכם, מן הסתם, איך עזבתי את סלקום ואילו תנאים קיבלתי ומדוע משתלם גם לכם לעשות את זה.

פרסם תגובה או השאר עקבות: Trackback URL.

השאר תגובה